Autor Tema: Svjetski brendovi na socijalnim mrezama - tko ima navise twitova i lajkova?  (Posjeta: 3244 vremena)

Offline profitiraj

  • Novi član
  • *
  • Postova: 28
    • Profil
Biti prisutan na internetu sve više postaje ključ kvalitetnog i cjelovitog oglašavanja. U marketinškom smislu internet divovskim koracima sustiže televiziju i marketinški odijeli svjetskih brendova oslobađaju mu sve veće budžete. Nekada se veličina kompanije mjerila profitom i veličinom a danas su jedan od parametara „lajkovi“ na Facebooku i sljedbenici na Twitteru.

Internetska stranica famecount.com prikuplja i objavljuje podatke o zastupljenosti svjetskih brendova na socijalnim mrežama. Pogledajte TOP 10 http://www.profitiraj.hr/novosti/svjetski-brendovi-na-socijalnim-mrezama-%E2%80%93-tko-ima-najvise-%E2%80%9Elajkova%E2%80%9C-i-%E2%80%9Etweetova%E2%80%9C/

"Svjetski poznati lanac kafeterija Starbucks još uvijek neće na hrvatsko tržište, jer kako kažu, Hrvati više vole ispijati kavu sjedeći u kafićima nego hodajući. Da mišljenje Hrvata ne dijeli i ostatak svijeta pobrinuo se Facebook. Starbucks je apsolutnim vladarom „lajkova“ i „tweetova“ diljem svijeta. Ovaj brend na Facebooku broji preko 12,8 milijuna fanova. Na Tweeteru je član ekskluzivnog kluba od milijun sljedbenika, što mu je dovoljno da bude prosječno najpraćeniji brand na svijetu." :groh:
« Zadnja izmjena: 22 04 2015, 19:30:28 poslijepodne od Admin »